Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je napr. správanie pri prehliadaní alebo sledovanie návštevnosti našej stránky. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.

Prijať všetkoĎalšie možnostiUložiť nastavenia

Ďalšie možnosti

Technické

Tie sú nevyhnutné na fungovanie webovej stránky a jej funkcií, ktoré sa rozhodnete využívať. Bez nich by naša webová stránka nefungovala.

Štatistické

Používajú sa výlučne na štatistické účely, napr. na sledovanie návštevnosti našej stránky.

Marketingové

Používajú sa na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné pre jednotlivých užívateľov.

   
     
 
 

 

 

 

 

 

 
 
Napísali o nás
 

Nové zákaznícke centrum Bytkomfortu  
 (zobrazené: 980x)
Za účasti primátora mesta Gejzu Pischingera, konateľa Energiecomfort Viedeň Rudolfa Pfaffa, členov Mestskej rady, členov dozornej rady spoločnosti Bytkomfort, konateľov spoločnosti Štefana Tótha a Kurta Caspariho, zástupcov projektanta a dodávateľov, zástupcov rady vlastníkov bytov v správe spoločnosti, zástupcov médií a zamestnancov spoločnosti Bytkomfort dňa 21. februára 2006 v budove správy spoločnosti na Ul. SNP 9 bolo slávnostne odovzdané do prevádzky novovybudované zákaznícke centrum. Novovybudované pracoviská prvého kontaktu vytvárajú kvalitatívne nové podmienky pre poskytovanie služieb všetkým klientom spoločnosti, čo je jednou z hlavných priorít spoločnosti. Konateľ spoločnosti Štefan Tóth vo svojom príhovore okrem iných povedal, že vlastníci spoločnosti, dozorná rada a vedenie spoločnosti ešte v roku 2004 prišli s myšlienkou vytvoriť nové podmienky smerujúce k zákaznícky orientovanej spoločnosti, ktoré by zlepšili komunikáciu s klientmi. Bolo treba vytvoriť zdroje, nápad premeniť v projekt a projekt zrealizovať. Tak sa tomu stalo koncom minulého roka, keď za necelé tri mesiace bolo uskutočnené dielo, ktoré premenilo bývalé zastaralé pracoviská na moderné pracoviská, kde klient a zamestnanec spoločnosti majú vytvorené úplne nové podmienky na rokovanie a vybavenie si záležitostí priamo na jednom mieste. To bolo prvoradým cieľom spoločnosti - zlepšiť prostredie a vytvoriť priateľskú atmosféru pre vybavovanie záležitostí našich klientov. Po príhovore sa uskutočnil slávnostný akt symbolického prestrihnutia pásky, ktorú vykonali primátor mesta Gejza Pischinger a konateľ spoločnosti Energiecomfort Viedeň Rudolf Pfaff. Potom nasledovala obhliadka jednotlivých pracovísk. Jednotlivé pracoviská, okrem úplne nového a moderného interiérového vybavenia dostali nové výkonné počítačové vybavenie s príslušenstvom. Všetci účastníci tohto podujatia pozitívne hodnotili myšlienku a projekt vytvorenia zákazníckeho centra, ktoré je nielen pekné, ale aj účelné, priestranné, pohodlné, skrátka ozaj zákaznícky orientované. Cieľ spoločnosti - aj touto cestou zlepšiť komunikáciu s klientmi v novom zákazníckom centre a súčasne vytvoriť zamestnancom kvalitné pracovné prostredie - sa naplnil. V priestoroch nechýba ani detský kútik, kde sa deti klientov môžu pohrať a zabaviť, pokiaľ si ich mamičky a oteckovia vybavia svoje úradné záležitosti. Odovzdávaním nového moderného zákazníckeho centra do užívania spoločnosť Bytkomfort, s.r.o. opäť potvrdila, že stredobodom jej pozornosti je spokojnosť zákazníka. Hilda Hegedűsová

 
  Tieto stránky používajú súbory cookies. Viac informácií Moje nastavenia cookies
 © 2010 - 2022 Bytkomfort, s.r.o. Nové Zámky, Všetky práva vyhradené    Aktualizácia: 26.4.2024
 
    JMK media & productions, s.r.o.